Your shipping location is not specified . Wijzigen

Klantenservice

9 artikel(en)

per pagina

Wie bezorgt de paketten?

Wij versturen vanuit Nijmegen alle pakketten met PostNL.
Dunne en pakketten met waarde tot ca. 60 euro worden vaak als brievenbuspakket verstuurd.
Bestellingen die voorradig zijn en voor 15:30 uur worden besteld worden normaliter altijd nog die middag verstuurd.
Knipwerk (texttiel, gaas, folie e.d.) kan een dag langer duren.

Leveringen van Danell lampen met glas worden voornamelijk direct vanuit Danell geleverd met GLS.
Hiermee worden transporthandelingen geminimaliseerd.
Levertijden zijn meestal 1-2 dagen.

Sommige leveringen zoals sommige folies en vliezen van Yshield worden bezorgd via UPS of DHL.
Via PostNL worden de trackinggegevens automatisch verstuurd. Van GLS, UPS en DHL kunnen wij de gegevens handmatig doormailen.
Levertijden zijn meestal 2-3 dagen.

Open dit artikel in een apart venster

Hoe lang is de zichttermijn?

De zichttermijn is normaliter max. 14 dagen.

Let op: zichttermijn is geen probeer- of gebruiktermijn. U mag het produkt bekijken en even evt. proberen zoals u dat ook in een winkel kunt.
U kunt zich voorstellen dat we produkten die duidelijke gebruikssporen hebben niet meer als nieuw kunnen verkopen.

Uitgesloten van zichttermijn is:

  • Op maat bestelde materialen (bijv. afgeknipt textiel en gaas)
  • Software

Wilt u graag iets uitgebreider proberen, overleg het a.u.b. even  met ons vóór aanschaf!

Zie ook: retourneren

Open dit artikel in een apart venster

Ik wil een produkt retourneren, hoe doe ik dat?

Er zijn diverse mogelijkheden en redenen om een artikel terug te sturen.
Neem eerst contact met ons op via een van onderstaande mogelijkheden.

  1. Als u een account hebt
    • log in via deze link
    • Selecteer op "Mijn retouren" in het linker menu.
    • Druk op de knop "Nieuwe Retour aanvragen"
  2. Neem contact op met de helpdesk

Wij reageren dan zo spoedig mogelijk met verdere informatie.

Stuur nooit zelf iets terug zonder dat er contact is geweest.

Open dit artikel in een apart venster

Hoe kan ik een artkel omruilen?

Stuur a.u.b. een berichtje naar de helpdesk en geef aan wat u wilt ruilen en waartegen.
Verschillen in bedragen kunnen worden verrekend.

Open dit artikel in een apart venster

Ik heb een bedrijf buiten NL en een BTW nummer, kan ik de BTW terugkrijgen?

Als u via de webshop bestelt, kunt u gelijk een BTW nummer opgeven, dan wordt direkt de BTW niet in rekening gebracht.

Mocht u achteraf de BTW terug willen hebben, stuur dan aub een verzoek naar de helpdesk.

Open dit artikel in een apart venster

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendingen in NL worden bij totaalbedragen van vanaf 75 Euro gratis bezorgd.
Bij bedragen tot 75 euro zijn de verzendkosten 4.95 Euro.

Verzendingen in BE en DE worden bij totaalbedragen van vanaf 125 Euro gratis bezorgd.
Bij bedragen tot 125 euro zijn de verzendkosten 8.95 Euro.

Open dit artikel in een apart venster

Wat zijn de garantievoorwaarden?

Op de meeste produkten geldt een garantietermijn van 2 jaar, Enkele produkten zoals IQAir luchtreinigers hebben 3 jaar garantie. Op produkten die slijtagegevoelig zijn zoals accu's geldt een termijn van 6 maanden.

Open dit artikel in een apart venster

Hoe kan ik de status van mijn bestelling opvragen?

Als u een account bij ons heeft kunt u inloggen en in het linkermenu uw status opvragen.

Als u geen account hebt, kunt u uw orderstatus opvragen via deze pagina.

Open dit artikel in een apart venster

Mijn pakket is nog niet bezorgd en/of niet volgbaar bij PostNL

Als we een pakket verzenden gaat dat met PostNL. De pakketten worden bij ons dagelijks afgehaald aan het einde van de middag.
Bij de verzending ontvang je van PostNL een track&trace code via email. Check ook de spam mappen in de emailbox.

Het is momenteel erg druk bij PostNL en verzendingen nemen meestal meerdere dagen in beslag.
Een aantal pakketten zijn soms 5-6 werkdagen onderweg. Kan afhangen via welk distrubutiecentrum het wordt verwerkt.

Het gebeurt soms dat PostNL aangeeft dat het pakket nog niet bij hun bekend en/of in hun bezit is.
Alle paketten waarvoor een tracking nummer is afgegeven zijn daadwerkelijk door PostNL afgehaald. 
Waarschijnlijk heeft het eerste distributiecentrum het pakket nog niet gesorteerd en/of niet gescand.
De de levering kan dan helaas iets langer op zich laten wachten. 
Het kan zijn dat het pakket toch ineens wordt bezorgd, ook als is het online dan soms niet te volgen.

Houdt ook via de online tracking in de gaten of een pakket niet al op een afhaallocatie is bezorgd, soms wordt geen briefje achtergelaten.

Eerder contact opnemen met PostNL heeft geen zin omdat het onderzoek ook aardig wat tijd in beslag neemt.
We hopen dat de achterstand aldaar snel kan worden weggewerkt en je pakket snel wordt bezorgd.






Open dit artikel in een apart venster

9 artikel(en)

per pagina