Shipping to Nederland. Wijzigen

Klantenservice

7 artikel(en)

per pagina

Hoe lang is de zichttermijn?

De zichttermijn is normaliter max. 14 dagen.

Let op: zichttermijn is geen probeer- of gebruiktermijn. U mag het produkt bekijken en even evt. proberen zoals u dat ook in een winkel kunt.
U kunt zich voorstellen dat we produkten die duidelijke gebruikssporen hebben niet meer als nieuw kunnen verkopen.

Uitgesloten van zichttermijn is:

  • Op maat bestelde materialen (bijv. afgeknipt textiel en gaas)
  • Software

Wilt u graag iets uitgebreider proberen, overleg het a.u.b. even  met ons vóór aanschaf!

Zie ook: retourneren

Ik wil een produkt retourneren, hoe doe ik dat?

Er zijn diverse mogelijkheden en redenen om een artikel terug te sturen.
Neem eerst contact met ons op via een van onderstaande mogelijkheden.

  1. Als u een account hebt
    • log in via deze link
    • Selecteer op "Mijn retouren" in het linker menu.
    • Druk op de knop "Nieuwe Retour aanvragen"
  2. Neem contact op met de helpdesk

Wij reageren dan zo spoedig mogelijk met verdere informatie.

Stuur nooit zelf iets terug zonder dat er contact is geweest.

Hoe kan ik een artkel omruilen?

Stuur a.u.b. een berichtje naar de helpdesk en geef aan wat u wilt ruilen en waartegen.
Verschillen in bedragen kunnen worden verrekend.

Ik heb een bedrijf buiten NL en een BTW nummer, kan ik de BTW terugkrijgen?

Als u via de webshop bestelt, kunt u gelijk een BTW nummer opgeven, dan wordt direkt de BTW niet in rekening gebracht.

Mocht u achteraf de BTW terug willen hebben, stuur dan aub een verzoek naar de helpdesk.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendingen in NL worden bij totaalbedragen van vanaf 75 Euro gratis bezorgd.
Bij bedragen tot 75 euro zijn de verzendkosten 4.95 Euro.

Verzendingen in BE en DE worden bij totaalbedragen van vanaf 125 Euro gratis bezorgd.
Bij bedragen tot 125 euro zijn de verzendkosten 7.50 Euro.

Wat zijn de garantievoorwaarden?

Op de meeste produkten geldt een garantietermijn van 2 jaar, Enkele produkten zoals IQAir luchtreinigers hebben 3 jaar garantie. Op produkten die slijtagegevoelig zijn zoals accu's geldt een termijn van 6 maanden.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling opvragen?

Als u een account bij ons heeft kunt u inloggen en in het linkermenu uw status opvragen.

Als u geen account hebt, kunt u uw orderstatus opvragen via deze pagina.

7 artikel(en)

per pagina

Contact opnemen