Shipping to Nederland. Wijzigen

Retourneren

Twijfels?

Voorkomen is beter dan genezen.
Neem gerust even contact met ons op als u vóór de aankoop al twijfels hebt. Wij helpen je graag om u het juiste produkt te vinden. Dat voorkomt teleurstellingen en heen- en weer sturen.

Spijt van je aankoop?

Ruilen of terugsturen en de koop ongedaan maken kan binnen 14 dagen onder de volgende voorwaarden:

  1. Artikel mag niet zijn gebruikt of beschadigd. Proberen mag zeer beperkt, eigenlijk wat u in een winkel wel en niet zou mogen. Wanneer te zien is dat iets is gebruikt kan het eigenlijk al niet meer worden geretourneerd.
  2. De verpakking en toebehoren moeten tevens in nieuwstaat zijn zodat wij het weer direkt kunnen verkopen.
  3. U stuurt het artikel op eigen kosten terug. Ongefrankeerde zendingen worden niet aangenomen.
  4. Het restbedrag wordt binnen 10 werkdagen teruggestort. Meestal wordt het geld teruggestort op de wijze waarop het is betaald.
  5. Uitgezonderd zijn artikelen die voor u op maat zijn besteld en aangeleverd zoals gordijnen, stoffen en materialen die van de rol zijn afgeknipt.

Wij vinden het prettig om te weten waarom u afziet van uw aankoop. Een email of briefje met reden van retourneren helpt ons in onze verdere dienstverlening.

Defect

Als er problemen zijn met een produkt verzoeken we u even contact met ons op te nemen. Soms is het probleem eenvoudig  te verhelpen en is retourneren niet meer nodig.

  1. Wanneer besloten is dat uw aankoop wegens een defect naar ons terug moet worden gestuurd ontvangt u van ons een retourinstructie via email.
  2. Als er sprake is van een defect en deze treedt op binnen 2 maanden, dan kunt uw defecte product retourneren naar ons antwoordnummer (opgegeven bij de retourinstructie) wat voor u gratis en eenvoudig is. Dure produkten adviseren wij aangetekend te versturen. Deze kosten zijn voor uw rekening.
  3. In sommige gevallen is het praktischer om een te repareren product naar de service afdeling van de fabrikant of importeur te sturen. Dit overleggen wij dan eerst met u.
  4. Afhankelijk van het produkt en het probleem sturen wij u een ander exemplaar of wordt het gerepareerd.

Procedure

  1. Als u een account hebt, log in en kies RMA (RMA = Return Material Authorization)
  2. Zonder zo'n account kunt u een RMA aanvragen op de pagina retouren.
  3. Wij reageren dan z.s.m. met evt. vragen of instructies, wij vragen je vriendelijk daar even op te wachten.
  4. Retourneer a.u.b. nooit uw artikelen zonder dat dit met ons is besproken en je van ons de retourinstructie hebt ontvangen!!

 

Contact opnemen