Your shipping location is not specified . Wijzigen

Mijn pakket is nog niet bezorgd en/of niet volgbaar bij PostNL

Als we een pakket verzenden gaat dat met PostNL. De pakketten worden bij ons dagelijks afgehaald aan het einde van de middag.
Bij de verzending ontvang je van PostNL een track&trace code via email. Check ook de spam mappen in de emailbox.

Het is momenteel erg druk bij PostNL en verzendingen nemen meestal meerdere dagen in beslag.
Een aantal pakketten zijn soms 5-6 werkdagen onderweg. Kan afhangen via welk distrubutiecentrum het wordt verwerkt.

Het gebeurt soms dat PostNL aangeeft dat het pakket nog niet bij hun bekend en/of in hun bezit is.
Alle paketten waarvoor een tracking nummer is afgegeven zijn daadwerkelijk door PostNL afgehaald. 
Waarschijnlijk heeft het eerste distributiecentrum het pakket nog niet gesorteerd en/of niet gescand.
De de levering kan dan helaas iets langer op zich laten wachten. 
Het kan zijn dat het pakket toch ineens wordt bezorgd, ook als is het online dan soms niet te volgen.

Houdt ook via de online tracking in de gaten of een pakket niet al op een afhaallocatie is bezorgd, soms wordt geen briefje achtergelaten.

Eerder contact opnemen met PostNL heeft geen zin omdat het onderzoek ook aardig wat tijd in beslag neemt.
We hopen dat de achterstand aldaar snel kan worden weggewerkt en je pakket snel wordt bezorgd.






Categories: Klantenservice