Shipping to Nederland. Wijzigen

Veelgestelde vragen

Vragen over: (top)

 

Vragen over bestellen

Hoe kan ik een artikel bestellen?

U kunt op verschillende wijze een artikel bestellen. Bij de bestelinformatie staan de mogelijkheden op een rijtje.


Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen in Nederland tot 150 Euro vragen wij slechts 4,95 Euro. Daarboven is verzending gratis.
De overige tarieven kunt u lezen bij de verzendkosten .

 

Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is gegaan?

Als de bestelprocedure is afgerond ontvangt u een bevestigingsmail op het door u opgegeven mailadres.
Bij online betaling kunt u bij uw eigen bank controleren of het geld is afgeschreven. Als u twijfelt uw bestelling goed is gegaan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen na mijn bestelling, wat nu?

Het kan zijn dat uw email is afgevangen door een spamfilter. Het kan ook gebeuren als u vanuit de website van onze betalingsprovider Ogone niet goed terugkeert naar onze webshop.
Wij controleren dit vanzelf en sturen u dan u de bevestigingsmail na. Ook gebeurt het wel eens dat men per abuis een typefout heeft gemaakt tijdens het bestellen.
Als u twijfelt kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

 

Zijn de prijzen op de site inclusief BTW?

Ja, alle prijzen op de site zijn inclusief BTW.

Buitenlandse bedrijven in de EU hoeven geen BTW af te dragen wanneer zij een geldig BTW nummer kunnen overleggen.
Het BTW bedrag kunnen wij teruggestorten, als u de benodigde gegevens doorgeeft.

 

Hoe lang heb ik garantie op een product?

Vitalitools geeft minimaal 1 jaar garantie. Soms is de fabrieksgarantie langer. Dit staat dan vermeldt in de papieren bij uw product.

 Top

Vragen over levering

Is alles op voorraad?

Grotendeels leveren wij uit voorraad en sturen u uw bestelling direkt toe. Wanneer dat niet het geval is hebben wij de meeste artikelen snel in huis die dan ook direkt weer worden doorgestuurd.
Bij de meeste producten wordt is een levertijd indicatie aangegeven. De meer professionele produkten hebben soms een wat langere levertijd. Het betreft een indicatie omdat dit volledig is geautomatiseerd, maar we doen ons best om deze up to date te houden. Als een levertijd beduideld langer wordt nemen we contact met u op.

Heeft u haast, of wilt u het graag vóór een bepaalde datum in huis hebben, neem dan even contact met ons op, dan doen wij er alles aan om het voor u te regelen.

 

Wie bezorgt het pakket?

In Nederland worden de pakketten grotendeels door PostNL bezorgd. Voor bedrijven maken we gebruik van DPD, ook voor alle zendingen in België en Duitsland.

 

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Wij verzenden op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag met uitzondering van de officiële feestdagen.
PostNL bezorgt in het algemeen uw pakket een dag later (M.u.v. rembours).

Verzendingen met DPD duren afhankelijk van de bestemming 2-4 dagen.

 

Kan ik de orderstatus van mijn bestelling volgen?

Ja, u kunt de orderstatus bekijken via http://www.vitalitools.nl/nl/orderstatus.php
Dit is nog in testfase. Bij drukte kan deze wat achterlopen.

 

Kan ik artikelen afhalen in de showroom?

Jazeker. U kunt in de showroom ook artikelen afhalen. Neem voor uw bezoek even contact met ons op zodat u zeker weet dat we aanwezig zijn en het product waar u voor komt op voorraad is.

Een online bestelling kan ook in de winkel worden afgehaald. Maar neem voordat u komt a.u.b. even contact met ons op. Indien u al verzendkosten heeft betaald krijgt u deze natuurlijk terug.

 Top

Vragen over betaling

Hoe kan ik betalen?

Betalen via de webwinkel is eenvoudig. U kunt kiezen uit iDeal (als u gebruik maakt van internetbankieren, dan is dit de handigste methode), PayPal, diverse Creditcards, rembours (u betaalt aan de pakketbezorger) of u maakt het zelf over. U ontvangt dan van ons de benodigde gegevens. Bij de bestelinformatie staat alles op een rijtje.
In onze showroom kunt u pinnen.

 

Is betalen via internet wel veilig?

Ja, dat is veilig.
Wanneer u op de betalingspagina's komt waarbij u uw persoonlijke wachtwoorden e.d. moet opgeven, controleert u in de URL of u op de juiste pagina's bent:
Paypal: https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr
Ideal: https://secure.chronopay.com/index_ideal.cgi

 

Ik heb problemen met mijn internetbetaling. En nu?

Bij een internetbetaling komt veel kijken en er zijn meerdere partijen bij betrokken. Mocht u onverwacht problemen ondervinden, kijkt u dan eerst even in onderstaande punten en probeer het eventueel nogmaals. Neem anders gerust even contact met ons op.

  • Ideal betalingen worden direkt afgeschreven. U kunt ter controle inloggen in uw eigen internetbankieren omgeving. Wordt er niets afgeboekt, dan is er waarschijnlijk iets misgegaan.

  • Ook bij Paypal kunt u direkt zelf controleren of de betaling goed is verlopen. Van Paypal krijgt u normaliter per email ook een bevestiging.

  • Via ons systeem krijgt u een email met de opdrachtbevestiging. Controleer deze altijd op juistheid. Het bedrag moet overeenkomen met het bedrag wat van uw rekening is afgeschreven.

 

Hoe kan ik een product retourneren?

U kunt binnen 7 dagen na ontvangt een product retourneren. Lees de retourneren voorwaarden.

Heeft u binnen de garantietermijn problemen met uw product, neem contact met ons op. Dan overleggen we met u wat de beste manier is om dit af te handelen.

 Top

Contact

Openingstijden

Wij zijn open van maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00.

Wilt u  onze showroom bezoeken. Dit is in principe op afspraak, dan weet u zeker dat we aanwezig zijn en maken wij tijd voor u vrij.
Wij proberen zoveel mogelijk beschikbaar te zijn op maandag t/m vrijdag tussen 10 en 16 uur.

 

Hoe kan ik het beste contact met jullie opnemen?

U kunt ons het beste mailen.

Bellen kan ook op 024 3773155

 

Wat is het (bezoek)adres van Vitalitools?

Het bezoek en postadres van Vitalitools is:

Vitalitools
Tweede Oude Heselaan 207
6542VG Nijmegen

Belt u even voor u langskomt, dan weet u zeker dat we aanwezig zijn.

 

 Top

Contact opnemen